ChristenUnie sluit deal tijdens Beursvloer 2009

maandag 05 oktober 2009 09:13

Tijdens de Beursvloer 2009 heeft de ChristenUnie een leuke deal gemaakt van Baronije Training & Advies. De ChristenUnie fractie (en andere politiek actieve mensen)) krijgt een training oppositievoeren. Dit zal het debat en dus het maatschappelijke effect een stevige impuls geven! In ruil hiervoor organiseert de fractie een training 'Bijbels Verantwoord Ondernemen'. In deze tijd van crisis komt bij veel mensen vragen op rond thema's als 'waar is het toch mis gegaan' en de ethische kant van ondernemen. Wij hebben natuurlijk niet alle antwoorden, maar we kunnen hier wel een duidelijke visie over geven. De trainingen zullen waarschijnlijk in het eerste kwartaal van 2010 plaats vinden. Als e.e.a. meer duidelijk is, laten we dat natuurlijk weten! Bent u / ben je nu al geinteresseerd? Laat het ons weten, dan houden we u op de hoogte!

Hiernaast hebben we als gemeenteraad in zijn geheel nog twee mooie 'deals' gemaakt;

• Zaterdag 10 oktober 2009 van 10:30 tot 12:30 uur gaan we peren plukken in een boomgaar in Montfoort. De opbrengst hiervan komt ten goede aan de voedselbank in IJsselstein. Helaas is het ons i.v.m. de datum niet gelukt om hier als ChristenUnie aan mee te doen.
  • Zaterdag 7 november 2009 tussen 08:00 en 18:00 gaan we meewerken aan de Dorcas Voedselactiedag. Hierbij delen de vrijwilligers boodschappenlijstjes uit aan winkelend publiek met de vraag om een of meer van de artikelen van de lijst te kopen. Deze artikelen worden in paketten verpakt en worden naar verschillende plekken in Oost Europa gebracht.

Lijkt het je leuk om bij een van deze activiteiten mee te doen? Neem contact met ons op!!

Impressie Beursvloer 2009;